Het favoriete beleg van de Belgen is ongetwijfeld choco. Jammer genoeg schuilt er achter deze lekkernij een donker verhaal. We hebben het dan niet over de kleur van de pure chocolade, maar over kinderarbeid, extreme armoede en ontbossing. Een video, radiospot en poster met een schreeuwende boterham choco brachten de waarheid aan het licht. Kan je het geschreeuw ook niet meer aan? Op 13 oktober kan je bij Oxfam je lege chocopot inruilen voor een pot eerlijke Oxfamchoco. Jong gesmeerd is oud gedaan. En ohja, zet je ook nog je handtekening onder de petitie?
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]