Het favoriete beleg van de Belgen is ongetwijfeld choco. Jammer genoeg schuilt er achter deze lekkernij een donker verhaal. We hebben het dan niet over de kleur van de pure chocolade, maar over kinderarbeid, extreme armoede en ontbossing. Een video, radiospot en poster met een schreeuwende boterham choco brachten de waarheid aan het licht. Kan je het geschreeuw ook niet meer aan? Op 13 oktober kan je bij Oxfam je lege chocopot inruilen voor een pot eerlijke Oxfamchoco. Jong gesmeerd is oud gedaan. En ohja, zet je ook nog je handtekening onder de petitie?
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]