Absoluut en 11.11.11 winnen Çavaria Campaign Award

Elk jaar staat Çavaria, de koepel van Lesbian, Gay, Bisexual en Transgenderverenigingen, stil bij personen en organisaties die op een positieve manier hebben bijgedragen aan de rechten en het welzijn van holebi's en transgenders. Afgelopen zaterdag was het weer zover. De organisatie reikte drie awards uit, waaronder de Çavaria Campaign Award. Deze award wordt toegekend aan opmerkelijke holebi- en transgendergerelateerde campagnes. De campagne #AllemaalMensen, die 11.11.11 samen met het Leuvense communicatiebureau Absoluut op poten heeft gezet, sleepte deze award in de wacht.
De najaarscampagne van 11.11.11 stond volledig in het teken van een menselijk migratiebeleid. Vandaar de hashtag #AllemaalMensen. Want in the end zijn we allemaal mensen. Onderweg naar beter. De campagne miste haar doel niet. Affiches werden gedrukt en massaal verspreid door vrijwilligers. Op de affiches zien we de vergelijking tussen een situatie uit het Noorden en een uit het Zuiden. Iets wat niemand koud laat. Om de affiches te verspreiden deed Absoluut een beroep op vijf BV’s. Het bureau vroeg onder andere aan Pieter Embrechts, Tom De Cock en Francesca Vanthielen om een filmpje op te nemen waarin ze mensen aansporen om de poster in huis te halen. Zo werden er maar liefst meer dan 160.000 affiches verspreid.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]