Uit de 20 inzendingen voor De Standaard Solidariteitsprijs 2018 koos de jury de advertentie die het bureau Absoluut maakte voor de koepel van de Vlaamse Noord-Zuidbeweging 11.11.11, zo meldde De Standaard zaterdag. In die advertentie wordt een verband gelegd tussen de krapte op de arbeidsmarkt en vluchtelingen. De jury, met naast reclamemakers Philippe De Ceuster van Mortierbrigade en Iwein Vandevyver van Lucy ook Karel Verhoeven (hoofdredacteur van De Standaard), Emmanuel Naert (marketingmanager), Klaartje De Bonnaire (communicatiemanager), Gert Verbelen (grafisch redacteur en fotograaf) en Hans Cottyn (chef opinie) prees de branie, het lef en de ‘stopping power’ van de advertentie.
De commentaar ‘redding is onderweg’ was volgens de jury in zijn dubbele boodschap scherp en gutsy: "Grafisch en fotografisch is de boodschap eenvoudig, summier en dus krachtig uitgewerkt. Geen pleidooi voor ‘open grenzen’, wel een advertentie die vanwege haar prangende urgentie en actuele relevantie een hoofdprijs verdient. "
De publieksprijs ging naar een advertentie van het bureau Heren Loebas voor Wel Jong Niet Hetero. 11.11.11 en Wel Jong Niet Hetero mogen in de loop van het najaar nog driemaal gratis en paginagroot adverteren in De Standaard.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]