Absoluut en Zulu verwelkomen nieuwe collega’s

News / People

In de voetbalwereld zou een toptransfer van deze omvang wellicht leiden tot zenuwachtigheid op de tribunes. Gelukkig zijn deze zeven nieuwkomers stressbestendig en stevig opgewarmd. Maak kennis met de nieuwe collega’s van Absoluut en Zulu.

Met Ward Mertens haalt het bureau een strateeg in huis die het klappen van de zweep kent. Van bij Bonka Circus bijvoorbeeld waar hij als senior accountmanager projecten bezwoer van budget tot strategie. Meer dan 10 jaar lang drukte hij zijn stempel op projecten bij Fost Plus, maar vandaag staat zijn stoel bij Absoluut.

Lore De Decker, da’s hét schoolvoorbeeld van succesvol blijven plakken. Eerst als stagiaire, daarna als studentenjobber en nu als volbloed account! Recht van de Belgian Advertising School.

Katleen Boogaerts en Absoluut go way back. En dus is het bureau maar wat blij dat ze elkaar opnieuw gevonden hebben in een duurzame relatie. Zij zorgt voor creatieve concepten en copy die buiten de lijntjes kleurt.

Voor digitale strategieën kan Absoluut voortaan ook terecht bij Kevin Vits. Na zijn doortocht bij Ausy is hij miraculeus verschenen aan het Zulu-team.

Ook Yasmine Bouzerda komt er de Zulu’s versterken, en dat als digital marketeer. Bouzerda heeft heel wat ervaring als freelance SEA, SEO- en social media expert.

Noem een straffe UX/UI-ontwerper uit Herent en de kans is groot dat ze hem bij Absoluut net in huis hebben gehaald. Joris Palings komt van Raccoons en tekende voor een woon-werkafstand die in vogelvlucht mogelijk nog strakker is dan voorheen.

Last but not least, de nieuwe projectmanager. Nog een extra Zulu, om het af te leren. Bernard De Ruyver verdiende zijn strepen als merkstrateeg bij nmg en als projectmanager bij Yools en Delhaize. Hij voelt zich als een vis in het water in de digitale oceaan.