Absoluut geeft Mechels stadsfestival gezicht

Op 17 september wordt de aftrap gegeven voor OP.RECHT.MECHELEN., een groots opgezet stadsfestival rond recht en rechtvaardigheid. Een moderne huisstijl en vier sterke campagnebeelden moeten het festival de komende drie jaar in the picture houden bij het Mechelse publiek. De campagne en de huisstijl zijn het werk van communicatiebureau Absoluut.
Voor de campagnebeelden werkte Absoluut samen met fotografe Frieke Janssens rond de vier natuurelementen aarde, vuur, water en lucht. Die elementen symboliseren de vele gezichten van het recht én van het festival. In de programmabrochure werd elk seizoen vormgegeven volgens een verschillend element.
Het aanbod aan festiviteiten is ontzettend uitgebreid en vindt verspreid over drie jaar plaats. Daarom is er gekozen voor tijdloze beelden die toch pakkend zijn. De jonge mensen op de foto’s staan symbool voor de toekomst van het recht én van de stad Mechelen.
Het festival ter ere van 400 jaar recht gaat van start in september, maar de brochure en affiches zullen uiteraard al vroeger in het straatbeeld terug te vinden zijn. De campagnebeelden en huisstijl van Absoluut gaan het hele festival lang mee.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]