Absoluut goesting om weer aan de slag te gaan?

In 2018 waren er 415.000 langdurig zieken in België, blijkt uit cijfers van het RIZIV. Terugkeren naar je werk na zo’n lange afwezigheid, dat is voor niemand een gemakkelijke opdracht. Daarom lanceert de federale overheid een informatie- en bewustmakingscampagne voor werknemers én werkgevers, in samenwerking met het Leuvense communicatiebureau Absoluut.
Terug beginnen werken op je eigen tempo, zonder je te forceren. Die boodschap stak Absoluut in een campagnefilm die wordt ingezet op www.weeraandeslag.be, sociale media en in een Google search-campagne. De insteek: “Nog niet 100% maar wel goesting om weer aan de slag te gaan?” Ook de vaak voorkomende bezorgdheden van langdurig zieken worden uitgelicht in het filmpje: “Ga ik nog meekunnen met de rest?”, “Wat gaan mijn collega’s zeggen?”. Daarnaast werden er testimonials opgenomen. Personen die zélf langdurig ziek zijn geweest vertelden over hun struggles en hoe zij uiteindelijk terug aan de slag zijn gegaan. Op hun eigen tempo, uiteraard.
De testimonials vind je op https://weeraandeslag.be/videos.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]