ABSOLUUT LOKT VOLK NAAR ROESELARE

Crea / News

 
Roeselare Absoluut Iedereen weet wel ongeveer waar Roeselare ligt, maar op de vraag wie er al eens geweest is, blijven de meesten je het antwoord schuldig. Zonde, want Roeselare heeft drie fantastische toeristische troeven: het culinaire aanbod is er uitzonderlijk, het is de geboorteplaats van veel wielerkampioenen en je kan er naar hartenlust shoppen. Werk aan de winkel dus voor Absoluut om Roeselare bekend te maken bij het brede publiek.Roeselare Absoluut
Onbekend maakt onbemind. Dat gezegde past dus perfect bij Roeselare. Want hoewel de stad naast koersstad ook een bruisende smaakstad én een shoppingparadijs is, is ze voorlopig nog niet echt bekend in de rest van Vlaanderen. Voorlopig. Want sinds vorige week promoot communicatiebureau Absoluut Roeselare met een gloednieuwe website (visitroeselare.be), een aantrekkelijke toeristische brochure en een overzichtelijk stadsplan. Tweesterrenchef Tim Boury en Specialized-ambassadeur/blogster Louise Delputte zijn de twee gezichten van de promocampagne. Samen verpersoonlijken ze de drie belangrijkste toeristische troeven van Roeselare: lekker eten en drinken, wielrennen en shoppen. Bij de campagnebeelden plaatste Absoluut de toepasselijke slogans ‘Van kasseivreter tot fijnproever’ (Tim Boury) en ‘Van wielerkoningin tot shopping queen’ (Louise Delputte).