Iedereen weet wel ongeveer waar Roeselare ligt, maar op de vraag wie er al eens geweest is, blijven de meesten je het antwoord schuldig. Zonde, want Roeselare heeft drie fantastische toeristische troeven: het culinaire aanbod is er uitzonderlijk, het is de geboorteplaats van veel wielerkampioenen en je kan er naar hartenlust shoppen. Werk aan de winkel dus voor Absoluut om Roeselare bekend te maken bij het brede publiek.
Onbekend maakt onbemind. Dat gezegde past dus perfect bij Roeselare. Want hoewel de stad naast koersstad ook een bruisende smaakstad én een shoppingparadijs is, is ze voorlopig nog niet echt bekend in de rest van Vlaanderen. Voorlopig. Want sinds vorige week promoot communicatiebureau Absoluut Roeselare met een gloednieuwe website (visitroeselare.be), een aantrekkelijke toeristische brochure en een overzichtelijk stadsplan. Tweesterrenchef Tim Boury en Specialized-ambassadeur/blogster Louise Delputte zijn de twee gezichten van de promocampagne. Samen verpersoonlijken ze de drie belangrijkste toeristische troeven van Roeselare: lekker eten en drinken, wielrennen en shoppen. Bij de campagnebeelden plaatste Absoluut de toepasselijke slogans ‘Van kasseivreter tot fijnproever’ (Tim Boury) en ‘Van wielerkoningin tot shopping queen’ (Louise Delputte).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]