Opnieuw een hoog niveau van de Free Advertising on TV (FACTV)-wedstrijd dit jaar, met minstens een twaalftal uitstekende dossiers. De jury, samengesteld uit Nathalie Ermanis (Brussels Airlines), Bruno Wattenbergh (RTL), Ludovic de Barrau (IP), Philippe Warzée (Pub) en Jean-Marc Segati (Nextage) heeft de finalisten ontmoet en de winnaar aangeduid.
Dit waren de finalisten:
Acar-Up, een revolutionair anti-huisstofmijtallergiemiddel te koop bij de apotheker.
Belpower, een challenger energiebedrijf met een sterke toegevoegde waarde inzake duurzame ontwikkeling en milieubewustzijn.
Brouwerij Lefebvre met het Hopus-bier, een unieke familiale hop-blond bier, sinds 1998 een maatstaf in zijn segment.
Corné 1932, een uitzonderlijke kwalitatief gamma smeerbare chocoladepasta te koop in de grootdistributie.
Maniet (en Luxus), de schoenwinkelketen (en e-shop) vermaard in Brussel en Wallonië.
En de winnaar is... Acar-Up. De winnaar wint een spot gecreëerd door Nextage en geproduceerd door Sixtine. De spot zal uitgezonden worden op de IP-zenders (RTLTvi, Club-RTL, Plug) vanaf september. Alles ter waarde van 80.000 euro. De andere finalisten winnen een gratis TV-script (met afstand van auteursrechten), geschonken door het reclamebureau Nextage, een productiestudie met gratis offerte en een “at cost”-productie geschonken door het productiebedrijf Sixtine, een korting van 50% op de RTL-tarieven, geschenken door de mediaregie IP.
De wedstrijdorganisatoren maken met de adverteerders afspraak eind dit jaar om de resultaten van de Acar-Up campagne te bespreken en de editie 2017 te lanceren.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]