- 29/03/2021
12:00 - 13:00 - Clubhouse
Meer dan 500 marketeers uit 9 Europese landen namen deel aan het jaarlijkse onderzoek van ICMF, het International Content Marketing Forum. Wat zijn de belangrijkste bevindingen? Wat is de status van contentmarketing in België versus de rest van Europa? Zijn er grote verschillen met onze collega’s in Nederland? En hoe komt dat dan?
Op maandag 29 maart organiseren Custo en Platform Content (Nederland) een sessie via Clubhouse met Prof. Dr. Koob (initiator ICMF-enquête), Michel Libens en Coen Zeevenhoven (voorzitters Custo en Platform Content). De sessie wordt gehost door Carlijn Postma, Nederlandse ICMF-vertegenwoordiger en oprichter van bureau The Post. Registeren kan via deze link, u krijgt er ook het rapport bij.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]