ACC en FamousGrey tonen de waarde van creativiteit aan

Crea / News / Research

Marketing met creativiteit zorgt voor meer effectiviteit. Daar bestaan tal van studies over die dat bewijzen. En toch lijken sommige adverteerders (en bureaus) uit het oog verloren welke superkracht ze in handen (kunnen) hebben.

Daarom heeft ACC, met een aantal zeer geëngageerde straffe strategen, een whitepaper gemaakt rond creatieve effectiviteit. Hierin worden de belangrijkste onderzoeken op een rijtje gezet en geconcretiseerd in 7 aanbevelingen van ervaren strategen. Er is ook een luik “conversation starters” toegevoegd om het gesprek over de waarde van creatief denken tussen bureaus & opdrachtgevers op gang te trekken.

Deze whitepaper wordt ook ondersteund door een campagne in De Tijd & L’Echo in het kader van het partnership van ACC met Trustmedia, part of Mediafin. Zo brengt ACC deze creatieve effectieve boodschap ook over aan de decision makers bij adverteerders. De sterke creatie hiervoor werd gemaakt dooor FamousGrey.

Je kan de whitepaper “MC = E².  Hoe marketing met creativiteit zorgt voor veel meer effectiviteit.” downloaden op de website of je exemplaar aanvragen bij lia@acc.be.

CREDITS:

Client: ACC: Petra De Roos – petra@acc.be

Client: Trustmedia:  Hans De Rore, Bart Gunst, Hannelore Barbé

Creative agency: FamousGrey

Creative director: Peter Ampe, Antoinette Ribas

Creative team: Yana Gestels, David Magnus, Sarah De Blaiser, Lore Heyvaert

Lead designer: Jan Sidgwick

Strategic director: Dominique Poncin

Desktop publisher: Franco Scaramuzza

Account director: Matthias Roose