Meer dan ooit is het voor bureaus cruciaal om waarde te creëren in hun relaties met hun klanten. De uitdaging om te evolueren richting het model van Creative Consultancy Agency staat voor de deur, en ACC wil de huidige generatie managers begeleiden in die stap. Samen met Solvay wordt daarom vanaf januari het ‘Creative Consultancy Program’ aangeboden.
Het creëren van toegevoegde waarde kan niet enkel worden overgelaten aan de creatieve afdeling, maar moet een belangrijke component zijn van de visie en strategie van elk creatief bureau. Dat is de insteek waarmee het ‘Creative Consultancy Program’ managers wil klaarstomen voor de toekomst.
Het programma bestaat uit 10 opleidingsdagen door experten uit de academische-, onderzoeks- en corporate industrie en wordt afgerond door een Hackaton onder leiding van Steven Van Belleghem.
Het programma omvat:
- Essentials of Finance (18/01)
- Fundamentals of Corporate Strategy (19/01)
- Design Thinking & Innovation (22/02)
- Sustainable Business Models (23/02)
- Value Based Selling (15/03)
- Date Insights & Insights Delivery (16/03)
- Stakeholders Management (26/04)
- Negotiation & Influence (27/04)
+ twee extra modules naar eigen keuze
Meer informatie over het programma vindt u op de website van Solvay. Inschrijven kan door te mailen naar stephanie@acc.be.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]