Meer dan ooit is het voor bureaus cruciaal om waarde te creëren in hun relaties met hun klanten. De uitdaging om te evolueren richting het model van Creative Consultancy Agency staat voor de deur, en ACC wil de huidige generatie managers begeleiden in die stap. Samen met Solvay wordt daarom vanaf januari het ‘Creative Consultancy Program’ aangeboden.
Het creëren van toegevoegde waarde kan niet enkel worden overgelaten aan de creatieve afdeling, maar moet een belangrijke component zijn van de visie en strategie van elk creatief bureau. Dat is de insteek waarmee het ‘Creative Consultancy Program’ managers wil klaarstomen voor de toekomst.
Het programma bestaat uit 10 opleidingsdagen door experten uit de academische-, onderzoeks- en corporate industrie en wordt afgerond door een Hackaton onder leiding van Steven Van Belleghem.
Het programma omvat:
- Essentials of Finance (18/01)
- Fundamentals of Corporate Strategy (19/01)
- Design Thinking & Innovation (22/02)
- Sustainable Business Models (23/02)
- Value Based Selling (15/03)
- Date Insights & Insights Delivery (16/03)
- Stakeholders Management (26/04)
- Negotiation & Influence (27/04)
+ twee extra modules naar eigen keuze
Meer informatie over het programma vindt u op de website van Solvay. Inschrijven kan door te mailen naar stephanie@acc.be.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]