ACC, JCDecaux en YoungDogs lanceren tweede editie wedstrijd “Frame the Future”

De tweede editie van de wedstrijd Frame the Future is officieel gelanceerd door JCDecaux, ACC en YoungDogs. Deze wedstrijd biedt jonge creatieven de kans om een week lang digital out-of-home netwerk (DOOH) op de schermen van JCDecaux te winnen. De deelnemers worden uitgenodigd om een boodschap van zes seconden voor te stellen met een positief maatschappelijk impact op het milieu en de toekomst.
Frame the Future is de ideale kans voor jong creatieven om te experimenteren met het DOOH-format, hun portfolio aan te dikken en hun werk gedurende een week op meer dan 1500 JCDecaux schermen over heel België te verspreiden, terwijl ze een positieve bijdrage leveren aan de toekomst.
Deelnemers hadden tot 11 november de tijd om hun projecten in te dienen. De jury, bestaande uit Vincent Delvaux (JCDecaux), Werner Van Reck (Publicis Groupe) en Johan Vandepoel (ACC), heeft als taak de winnaars te selecteren uit de 25 ingediende dossiers. De winnende creaties zullen in 2025 worden uitgezonden.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]