ACC, JCDecaux en YoungDogs lanceren tweede editie wedstrijd “Frame the Future”
De tweede editie van de wedstrijd Frame the Future is officieel gelanceerd door JCDecaux, ACC en YoungDogs. Deze wedstrijd biedt jonge creatieven de kans om een week lang digital out-of-home netwerk (DOOH) op de schermen van JCDecaux te winnen. De deelnemers worden uitgenodigd om een boodschap van zes seconden voor te stellen met een positief maatschappelijk impact op het milieu en de toekomst.
Frame the Future is de ideale kans voor jong creatieven om te experimenteren met het DOOH-format, hun portfolio aan te dikken en hun werk gedurende een week op meer dan 1500 JCDecaux schermen over heel België te verspreiden, terwijl ze een positieve bijdrage leveren aan de toekomst.
Deelnemers hadden tot 11 november de tijd om hun projecten in te dienen. De jury, bestaande uit Vincent Delvaux (JCDecaux), Werner Van Reck (Publicis Groupe) en Johan Vandepoel (ACC), heeft als taak de winnaars te selecteren uit de 25 ingediende dossiers. De winnende creaties zullen in 2025 worden uitgezonden.