- 18/11/2021 13:30
Het medialandschap wordt alsmaar complexer en van jonge account managers wordt verwacht dat ze hun klanten deskundig adviseren in de keuze van de meest aangewezen touchpoints. Deze hete aardappel gewoon doorschuiven naar het mediabureau is niet langer een optie. Daarom neemt ACC het initiatief om een mini-cyclus op te zetten van drie namiddagen, waarin de essentie van de traditionele-, de inhome- en de digitale media op een interactieve manier uit de doeken wordt gedaan. Experts van dienst zijn Wout Dockx, media consultant en algemeen directeur van VIA, Tatjana Raman, head of media intelligence bij Bpost en Damien Nicolas, MD bij Mediaplus/Serviceplan.
De sessies gaan door in de namiddag van 18/11, 25/11 en 02/12. Meer informatie over de opleiding en inschrijvingen vindt u op http://www.accmediaessentials.com/.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]