ACC lanceert mini-cyclus Media Essentials for Accounts

- 18/11/2021 13:30
Het medialandschap wordt alsmaar complexer en van jonge account managers wordt verwacht dat ze hun klanten deskundig adviseren in de keuze van de meest aangewezen touchpoints. Deze hete aardappel gewoon doorschuiven naar het mediabureau is niet langer een optie. Daarom neemt ACC het initiatief om een mini-cyclus op te zetten van drie namiddagen, waarin de essentie van de traditionele-, de inhome- en de digitale media op een interactieve manier uit de doeken wordt gedaan. Experts van dienst zijn Wout Dockx, media consultant en algemeen directeur van VIA, Tatjana Raman, head of media intelligence bij Bpost en Damien Nicolas, MD bij Mediaplus/Serviceplan.
De sessies gaan door in de namiddag van 18/11, 25/11 en 02/12. Meer informatie over de opleiding en inschrijvingen vindt u op http://www.accmediaessentials.com/.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]