ACC lanceert mini-cyclus Media Essentials for Accounts
- 18/11/2021 13:30
Het medialandschap wordt alsmaar complexer en van jonge account managers wordt verwacht dat ze hun klanten deskundig adviseren in de keuze van de meest aangewezen touchpoints. Deze hete aardappel gewoon doorschuiven naar het mediabureau is niet langer een optie. Daarom neemt ACC het initiatief om een mini-cyclus op te zetten van drie namiddagen, waarin de essentie van de traditionele-, de inhome- en de digitale media op een interactieve manier uit de doeken wordt gedaan. Experts van dienst zijn Wout Dockx, media consultant en algemeen directeur van VIA, Tatjana Raman, head of media intelligence bij Bpost en Damien Nicolas, MD bij Mediaplus/Serviceplan.
De sessies gaan door in de namiddag van 18/11, 25/11 en 02/12. Meer informatie over de opleiding en inschrijvingen vindt u op http://www.accmediaessentials.com/.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]