ACC gaat een structurele samenwerking aan met YuCopia, een aankoopplatform dat extra voordelen biedt voor de leden van ACC. YuCopia zal alle communicatiebureaus ondersteunen in het digitaliseren van hun aankoopprocessen. Door deze digitalisatie bieden leveranciers, die normaal enkel aan groot-volume klanten leveren, dezelfde tarieven aan de leden als aan multinationals. Zo bespaart een bureau gemiddeld 35% op algemene kosten.
Met YuCopia kunnen communicatiebureaus een digitale marktplaats beheren met meer dan 15.000 producten en diensten specifiek voor professionals: van kantoormateriaal, gepersonaliseerd promo-materiaal, hardware, drank, energie, verzekeringen tot gratis tankkaarten. Alle verkoopsadministratie wordt overzichtelijk gedigitaliseerd op een dashboard, inclusief validatiestromen (wie kan wat bestellen of valideren met welke limiet en voor welk departement). Via YuCopia kunnen de bureaus ook bestellen bij de webshops die ze frequent gebruiken, zodat ook hiervan alle administratie gecentraliseerd wordt op het dashboard. Specifieke zaken bestellen kan met de e-procurement knop. YoCopia gaat dan op zoek naar het goedkoopste levensgrote gouden eenhoorn met roze manen.
Naar aanleiding van de coronacrisis heeft YuCopia momenteel ook Safety Packs in de aanbieding, met producten zoals handgels, mondmaskers, plexischermen en vloerstickers.
Resource Planner bij ICF
Resource Planner The Resource Planner will work closely with Department heads, Programme Management […]
Campagneleider (x/v/m) bij G1000
G1000 Campagneleider (x/v/m) (Voltijds of eventueel 4/5. Contract van onbepaalde duur. Indiensttreding: zo […]
Account Manager (M/F) bij Channel Factory
Over Channel Factory Channel Factory is een wereldwijd technologie- en dataplatform dat zowel prestatie-efficiëntie […]
Strategic Executive bij BBDO
Think BBDO is hiring a versatile colleague with a can-do mentality. We are […]