ACC gaat een structurele samenwerking aan met YuCopia, een aankoopplatform dat extra voordelen biedt voor de leden van ACC. YuCopia zal alle communicatiebureaus ondersteunen in het digitaliseren van hun aankoopprocessen. Door deze digitalisatie bieden leveranciers, die normaal enkel aan groot-volume klanten leveren, dezelfde tarieven aan de leden als aan multinationals. Zo bespaart een bureau gemiddeld 35% op algemene kosten.
Met YuCopia kunnen communicatiebureaus een digitale marktplaats beheren met meer dan 15.000 producten en diensten specifiek voor professionals: van kantoormateriaal, gepersonaliseerd promo-materiaal, hardware, drank, energie, verzekeringen tot gratis tankkaarten. Alle verkoopsadministratie wordt overzichtelijk gedigitaliseerd op een dashboard, inclusief validatiestromen (wie kan wat bestellen of valideren met welke limiet en voor welk departement). Via YuCopia kunnen de bureaus ook bestellen bij de webshops die ze frequent gebruiken, zodat ook hiervan alle administratie gecentraliseerd wordt op het dashboard. Specifieke zaken bestellen kan met de e-procurement knop. YoCopia gaat dan op zoek naar het goedkoopste levensgrote gouden eenhoorn met roze manen.
Naar aanleiding van de coronacrisis heeft YuCopia momenteel ook Safety Packs in de aanbieding, met producten zoals handgels, mondmaskers, plexischermen en vloerstickers.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]