ACC wil hoger onderwijs beter doen aansluiten bij behoeften

Het aantrekken van superieur talent is een belangrijke factor voor succes van elk communicatiebureau. De praktijk leert dat er vandaag een discrepantie bestaat tussen de opleidingsprogramma’s in het hoger onderwijs en de gewenste kwalificaties voor strategen en commerciëlen in de bureaus. ACC wil, samen met onderwijsinstellingen, onderzoeken waar deze gap zich precies situeert. Om een zo volledig mogelijk beeld te krijgen van de huidige situatie en discrepantie tussen onderwijs en arbeidsmarkt, lanceert ACC een enquête bij zaakvoerders, HR-verantwoordelijken, jonge strategen en commerciëlen onder haar leden. Deelnemen kan via Better Education Survey.
Zodra de resultaten bekend zijn, worden werksessies gepland met Nederlandstalige en Franstalige hogescholen en universiteiten, om nadien concrete oplossingen te formuleren in de vorm van een Whitepaper. Het integrale proces wordt in goede banen geleid door PR & Corporate Reputation-bureau, Whyte, een van de 147 ACC-leden.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]