ACC wil hoger onderwijs beter doen aansluiten bij behoeften
Het aantrekken van superieur talent is een belangrijke factor voor succes van elk communicatiebureau. De praktijk leert dat er vandaag een discrepantie bestaat tussen de opleidingsprogramma’s in het hoger onderwijs en de gewenste kwalificaties voor strategen en commerciëlen in de bureaus. ACC wil, samen met onderwijsinstellingen, onderzoeken waar deze gap zich precies situeert. Om een zo volledig mogelijk beeld te krijgen van de huidige situatie en discrepantie tussen onderwijs en arbeidsmarkt, lanceert ACC een enquête bij zaakvoerders, HR-verantwoordelijken, jonge strategen en commerciëlen onder haar leden. Deelnemen kan via Better Education Survey.
Zodra de resultaten bekend zijn, worden werksessies gepland met Nederlandstalige en Franstalige hogescholen en universiteiten, om nadien concrete oplossingen te formuleren in de vorm van een Whitepaper. Het integrale proces wordt in goede banen geleid door PR & Corporate Reputation-bureau, Whyte, een van de 147 ACC-leden.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]