Accent viert zilveren jubileum met Friendship

Crea / News

Accent viert dit jaar haar 25ste verjaardag, een zilveren jubileum, hand in hand met Friendship. Friendship won eind 2019 de pitch en ging met de briefing aan de slag. Hieruit groeide de baseline: “Al 25 jaar werkplezier.”

“Vanaf de eerste samenwerking met Accent was het duidelijk dat werkplezier ècht in hun DNA zit. Ze gaan tot het uiterste om elk aspect van werk (zoeken of hebben) kwalitatief en persoonlijk te maken. Ook intern is dit iets wat zij hoog in de vaandel dragen. En dat al 25 jaar lang,” aldus Jeremy Vanmaele, creatief directeur op het project.

Het zilveren jubileum van Accent wordt met alle stakeholders gevierd. Een 360°-campagne die verschillende media inzet om zowel de interne medewerkers, klanten als partners te betrekken bij de festiviteiten. De campagne schoot op 25 januari uit de startblokken met de Bloom - Birthday Edition voor interne medewerkers en hun partner. Al de genodigden verbraken samen het wereldrecord “feesthoedjes dragen”. Op dit dagseminarie kregen de Accent-medewerkers te horen dat ze een dagje vrij krijgen op hun eigen verjaardag, verjaardagstaarten zullen ontvangen op kantoor en elke 25ste van de maand een verrassing toegestuurd krijgen. Deze DM verjaardagstaart werd speciaal ontwikkeld voor Accent.

Na het startschot in januari werden er al verschillende campagne-elementen uitgebracht. De boodschap dat Accent werkt maakt van jouw talent trekken Friendship en Accent nationaal door op zowel televisie, cinema, radio en social. Een voorproefje van de nationale radiocampagne kan u hieronder beluisteren. Bijzonder hierbij is dat de gesprekken tussen de Accentmedewerker en de uitzendkrachten live zijn opgenomen voor de radiospots en dit échte reacties zijn. De productie gebeurde in samenwerking met Sonhouse en de tv-spots werden gerealiseerd door Geronimo.