Accenture en Vlerick gaan voor Digital 20/20

Accenture, dat wereldwijd actief is op het vlak van managementconsulting, technologie en outsourcing, heeft de krachten gebundeld met Vlerick Business School voor de oprichting van de leerstoel 'Digital 20/20'. Het gaat om een academische samenwerking voor een periode van drie jaar. De leerstoel onderzoekt hoe bedrijven aan de hand van digitale technologieën en businessmodellen hun prestaties kunnen verbeteren.
Accenture Strategy lanceerde eerder dit jaar al de Digital Density Index, een studie die aan de hand van meer dan 50 indicatoren bepaalt in welke mate de bedrijven en de economie van een land gebruikmaken van digitale technologieën. Uit deze studie blijkt dat een toename van de digitale dichtheid het concurrentievermogen, de bedrijfsinkomsten en de economische output kan verbeteren. In het kader van de leerstoel 'Digital 20/20' zullen Accenture en de Vlerick Business School een verdere, meer lokale analyse uitvoeren van de potentiële impact van digitale technologieën in België.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]