Het is weer zover: vier dagen per week verplicht thuiswerken, zo kondigde onze regering aan. Door de opflakkerende corona-cijfers moeten we weer massaal gaan videobellen vanuit onze slaapkamer. Maar dat betekent ook dat de auto weer werkloos voor de deur blijft staan. Reden genoeg voor Corona Direct Verzekeringen om ons er nog eens aan te herinneren dat je met hun Kilometerverzekering dan beter af bent. Want als je minder rijdt, betaal je ook minder.
In slechts een paar uur tijd was een top topical geboren. Die verscheen vrijdag 19 november in zowat alle nationale kranten, aangevuld met een digitaal luik. Paul Wauters, ECD van Kunstmaan Accenture Interactive, licht toe: “Door onze steeds veranderende manier van werken en verplaatsen, is de Kilometerverzekering voor steeds meer mensen de beste keuze. Dit was natuurlijk een uitgelezen moment om dat nog eens in de verf te zetten.”
Karel Byloos van Corona Direct Verzekering vult aan: “Een veranderende mobiliteit verdient een dynamische autoverzekering. Zo laten we zien dat we verzekeringen aanbieden op maat van vandaag.”
Credits
Agency: Kunstmaan Accenture Interactive
Client: Corona Direct Verzekeringen
Marketing: Karel Byloos
CD: Paul Wauters
Account: Sien Vrebos, Virginie Hayet, Jonas Moors, Julia De Reuwe
Strategy: Christ’l De Jonghe
Copy: Olaf Meuleman
AD: Johan Van Oeckel
Copy FR: Sophie De Four
DTP : Dries Oostens
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]