Accenture Interactive | Kunstmaan en Corona Direct Verzekeringen werken thuis

Crea / News

Het is weer zover: vier dagen per week verplicht thuiswerken, zo kondigde onze regering aan. Door de opflakkerende corona-cijfers moeten we weer massaal gaan videobellen vanuit onze slaapkamer. Maar dat betekent ook dat de auto weer werkloos voor de deur blijft staan. Reden genoeg voor Corona Direct Verzekeringen om ons er nog eens aan te herinneren dat je met hun Kilometerverzekering dan beter af bent. Want als je minder rijdt, betaal je ook minder.

In slechts een paar uur tijd was een top topical geboren. Die verscheen vrijdag 19 november in zowat alle nationale kranten, aangevuld met een digitaal luik. Paul Wauters, ECD van Kunstmaan Accenture Interactive, licht toe: “Door onze steeds veranderende manier van werken en verplaatsen, is de Kilometerverzekering voor steeds meer mensen de beste keuze. Dit was natuurlijk een uitgelezen moment om dat nog eens in de verf te zetten.”

Karel Byloos van Corona Direct Verzekering vult aan: “Een veranderende mobiliteit verdient een dynamische autoverzekering. Zo laten we zien dat we verzekeringen aanbieden op maat van vandaag.”

 

Credits

Agency:               Kunstmaan Accenture Interactive

Client:                 Corona Direct Verzekeringen

Marketing:         Karel Byloos

CD:                   Paul Wauters

Account:             Sien Vrebos, Virginie Hayet, Jonas Moors, Julia De Reuwe

Strategy:             Christ’l De Jonghe

Copy:                   Olaf Meuleman

AD:                      Johan Van Oeckel

Copy FR:             Sophie De Four 

DTP :                    Dries Oostens