Achtdagenweek voor These Days?

These Days breidt zijn team uit, en verwelkomt deze maand nieuw talent op strategie, client services en design. Alles samen goed voor acht nieuwkomers.
Sébastien Greffe, associate design director, is gepassioneerd door craft, illustratie, visual DNA en brand experience. Hij bouwde de voorbije jaren een mooi portfolio op bij Pinkeye en Duval Branding, en zal nu design director Max Heirbaut ondersteunen op de diverse branding, advertising en retailprojecten.
Nathalie Wlostowski, senior art director/designer, is een veelzijdige, allround designer, die de nodige ervaring opbouwde als creative/art director bij bureaus als Havas, Famous, Saatchi&Saatchi, BBDO en Mortierbrigade. Na jaren deel uit te maken van een conceptteam, wil ze zich nu 100% focussen op het grafische en visual design.
Tom Vingerhoets, brand strategist, bouwde zijn ervaring op bij Boondoggle, BBDO en Duval. In zijn eigen woorden: “Ik help merken hun purpose te ontdekken en waar te maken. De magische match tussen bedrijf en consument die zorgt dat het merk relevant, geloofwaardig en gewild wordt.”
En These Days investeert ook fors in zijn client services, met Arnaud Matthys (Blue Bees agency), Karlien Van Herck (Boondoggle), Melissa Fuso (Just Agency), Carole Hayard (Leo Burnett) en Ena Stevens (Stratégie).

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


