These Days breidt zijn team uit, en verwelkomt deze maand nieuw talent op strategie, client services en design. Alles samen goed voor acht nieuwkomers.
Sébastien Greffe, associate design director, is gepassioneerd door craft, illustratie, visual DNA en brand experience. Hij bouwde de voorbije jaren een mooi portfolio op bij Pinkeye en Duval Branding, en zal nu design director Max Heirbaut ondersteunen op de diverse branding, advertising en retailprojecten.
Nathalie Wlostowski, senior art director/designer, is een veelzijdige, allround designer, die de nodige ervaring opbouwde als creative/art director bij bureaus als Havas, Famous, Saatchi&Saatchi, BBDO en Mortierbrigade. Na jaren deel uit te maken van een conceptteam, wil ze zich nu 100% focussen op het grafische en visual design.
Tom Vingerhoets, brand strategist, bouwde zijn ervaring op bij Boondoggle, BBDO en Duval. In zijn eigen woorden: “Ik help merken hun purpose te ontdekken en waar te maken. De magische match tussen bedrijf en consument die zorgt dat het merk relevant, geloofwaardig en gewild wordt.”
En These Days investeert ook fors in zijn client services, met Arnaud Matthys (Blue Bees agency), Karlien Van Herck (Boondoggle), Melissa Fuso (Just Agency), Carole Hayard (Leo Burnett) en Ena Stevens (Stratégie).