Na een geslaagde lancering in 2014 staat het caloriearme drankje FÏNLEY opnieuw in de spotlights met een nieuwe campagne. Daarmee wil de producent nog meer Belgen verleiden tot het kopen van zijn bruisende frisdrank met verschillende aroma’s. De ster in de campagne is de Franse acteur Omar Sy, die bij ons vooral bekend is door zijn rol in de film Intouchables. « De belangrijkste vereiste was samenwerken met iemand die de waarden van FÏNLEY uitstraalt: ervaring, gevatte humor en tijdloze klasse… Onze keuze voor Omar Sy is dus zeker geen verrassing, » vertelt Céline Van de Rijn, marketingdirecteur Coca-Cola België & Luxemburg.
In de nieuwe televisiespots, die in Frankrijk ontwikkeld zijn door Eric Toledano en Olivier Nakache, onderwerpt de acteur willekeurige FÏNLEY-drinkers aan de FÏNLEY-test. De hamvraag? Hebben zij wel voldoende levenservaring om FÏNLEY te mogen drinken? De spots zijn vanaf deze week te zien op televisie.
https://www.youtube.com/watch?v=eIjAfrDCLmo
https://www.youtube.com/watch?v=9hLsJt-ZDWg
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]