Acteur Omar Sy is het nieuwe gezicht van FÏNLEY

Na een geslaagde lancering in 2014 staat het caloriearme drankje FÏNLEY opnieuw in de spotlights met een nieuwe campagne. Daarmee wil de producent nog meer Belgen verleiden tot het kopen van zijn bruisende frisdrank met verschillende aroma’s. De ster in de campagne is de Franse acteur Omar Sy, die bij ons vooral bekend is door zijn rol in de film Intouchables. « De belangrijkste vereiste was samenwerken met iemand die de waarden van FÏNLEY uitstraalt: ervaring, gevatte humor en tijdloze klasse… Onze keuze voor Omar Sy is dus zeker geen verrassing, » vertelt Céline Van de Rijn, marketingdirecteur Coca-Cola België & Luxemburg.
In de nieuwe televisiespots, die in Frankrijk ontwikkeld zijn door Eric Toledano en Olivier Nakache, onderwerpt de acteur willekeurige FÏNLEY-drinkers aan de FÏNLEY-test. De hamvraag? Hebben zij wel voldoende levenservaring om FÏNLEY te mogen drinken? De spots zijn vanaf deze week te zien op televisie.
https://www.youtube.com/watch?v=eIjAfrDCLmo
https://www.youtube.com/watch?v=9hLsJt-ZDWg
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]