Na een geslaagde lancering in 2014 staat het caloriearme drankje FÏNLEY opnieuw in de spotlights met een nieuwe campagne. Daarmee wil de producent nog meer Belgen verleiden tot het kopen van zijn bruisende frisdrank met verschillende aroma’s. De ster in de campagne is de Franse acteur Omar Sy, die bij ons vooral bekend is door zijn rol in de film Intouchables. « De belangrijkste vereiste was samenwerken met iemand die de waarden van FÏNLEY uitstraalt: ervaring, gevatte humor en tijdloze klasse… Onze keuze voor Omar Sy is dus zeker geen verrassing, » vertelt Céline Van de Rijn, marketingdirecteur Coca-Cola België & Luxemburg.
In de nieuwe televisiespots, die in Frankrijk ontwikkeld zijn door Eric Toledano en Olivier Nakache, onderwerpt de acteur willekeurige FÏNLEY-drinkers aan de FÏNLEY-test. De hamvraag? Hebben zij wel voldoende levenservaring om FÏNLEY te mogen drinken? De spots zijn vanaf deze week te zien op televisie.
https://www.youtube.com/watch?v=eIjAfrDCLmo
https://www.youtube.com/watch?v=9hLsJt-ZDWg
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]