Actvertising Week van Rossel staat stil bij de opwarming
Terwijl iedereen het over de klimaatconferentie COP21 heeft, voegen sommigen de daad bij het woord. In navolging van de talrijke initiatieven van haar mediamerken, organiseert Rossel Advertising van 29 november tot 4 december de Actvertising Week. Aangezien die week wereldwijd in het teken staat van de opwarming van de Aarde, nodigt de regie van Groupe Rossel haar klanten uit samen de groene kaart te trekken.
De hele week lang bieden de teams van Rossel Advertising ook uiteenlopende activiteiten aan voor hun partners in de reclamewereld. Een persoonlijk gesprek met Jean-Pascal Van Ypersele, een wandeling door het Zoniënwoud met een erkende gids, een bezoek aan een producent van biologische champagne in het gezelschap van een heuse expert inzake biologisch-dynamische landbouw en, als kers op de taart, een akoestisch privéconcert van de Belgische zangeres Noa Moon. De ecologische voetafdruk van het evenement wordt in kaart gebracht en gecompenseerd door de aanplanting van bomen in Madagascar. En, last but not least, gaat de regie in zee met Nissan. Zo zullen de commerciële medewerkers zich tijdens de Actvertising Week verplaatsen met de Nissan Leaf, het nieuwste 100 % elektrische model van de wagenfabrikant. Maakt u graag kennis met het volledige programma en wilt u zich inschrijven? Surf dan naar de Facebookpagina van Rossel Advertising of stuur een e-mail naar inforosseladvertising@rossel.be.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]