Adada.lu lanceert offline magazine Adada

Media / News

Adada-offlineNews provided by MediaSpecs: Na 9 jaar online slaat Adada, het medium gewijd aan de Luxemburgse communicatiesector, een nieuwe weg in en lanceert het een papieren magazine. Het eerste nummer verschijnt midden juni. Adada offline wordt een driemaandelijks magazine van 84 bladzijden dat op 2.000 exemplaren wordt gedrukt. Het zal worden verstuurd aan professionelen in de Luxemburgse MarCom-sector. Net als de website Adada.lu, zal de papieren versie topics behandelen zoals communicatie, reclame, design en de media van het land en omstreken. Waar de reclameruimte op de website beheerd wordt door Maison Moderne, zal de commercialisatie van het magazine rechtstreeks gebeuren met 11 AOÛT Media, de uitgever onder leiding van Jérôme Rudoni, via een online tool. De doelstelling van 11 AOÛT Media is om het merk Adada sterker in de Luxemburgse markt te zetten en zich te positioneren als leider binnen de gespecialiseerde pers inzake Communicatie. Jérôme Rudoni: “Een pure player die al bijna 10 jaar meedraait die vandaag investeert in print om zich verder te ontwikkelen; dat is een ontzettend positieve boodschap voor de Luxemburgse sector van de pers.
Tarieven en contactgegevens zijn te raadplegen in de MediaSpecs database.