AddRetail geeft Brocom mondkapje

Communication / Crea / News / Retail

‘Je Makelaar’ blijft aan de zijde van zijn klanten bij de geleidelijke exit die begon op 11 mei. Het platform Brocom, dat 2500 makelaars in ons land vertegenwoordigt, en AddRetail werkten een affichecampagne uit om meteen na de lockdown zichtbaar te zijn. Dankzij de samenwerking met Wavemaker en ClearChannel is ‘Je Makelaar’ zichtbaar op elke hoek van de straat. Het is een campagne die ons allemaal aanmoedigt om weer buiten te komen, op een veilige manier. Er worden ook affiches uitgedeeld aan makelaarskantoren zodat die uitgebreid kunnen communiceren bij de klanten. De boodschap wordt ook verspreid via de sociale media, een onmisbaar communicatiemiddel tijdens en na de lockdown. AddRetail gebruikt een masker als rode draad van de campagne.

Tijdens de Coronacrisis bleef ‘Je Makelaar’ dichtbij ook vanop afstand. En dat zal de komende weken en maanden niet anders zijn, aangezien hij alle vragen van zijn klanten wil beantwoorden. Meer dan ooit ziet hij de noodzaak om gerust te stellen, uit te leggen en te adviseren. Daarnaast zal Brocom in samenwerking met de partners en met de steun van FVF katoenen maskers uitdelen om de veiligheid van zijn makelaars te garanderen. Kantoren en klanten kunnen ook herbruikbare maskers bestellen tegen een voorkeurstarief.