AddRetail verwelkomt Tetiana Romachenko

News / People

AddRetail verwelkomt Tetiana Romachenko als digital marketeer. Haar academisch palmares is al even indrukwekkend als haar professionele carrière: naast een doctoraat in marketing heeft ze een master in de literatuur en een master in management behaald. Voor Yves Rocher was Tetiana verantwoordelijk voor het beheer en het management van het winkelnetwerk. Als marketingverantwoordelijke van de voedingsketen Fora verzorgde ze o.a. de optimalisatie van het digitale ecosysteem. Myriam Blanpain: “Heel wat retailmerken hebben al hun weg naar AddRetail gevonden voor de ontwikkeling en productie van hun digitale communicatie. Zo ontwikkelt AddRetail al geruime tijd en tot volle tevredenheid van haar klanten online display banners, e-mailings, contentplannen en posts voor de sociale media, websites alsook digitale catalogi. We merken evenwel dat heel wat van onze klanten naast digitale communicatie ook op het vlak van digitale marketing begeleiding en versterking van AddRetail verwachten. Met de aanwerving van Tetiana willen we tegemoet komen aan deze vraag.”

Als experte in digitale marketing zal de nieuwste aanwinst voor verschillende klanten van AddRetail nagaan hoe deze hun merk(en) online kunnen versterken en meer resultaat uit hun online activiteiten kunnen halen. “Door middel van een veel verder doorgedreven data-approach en -collection en het gebruik van specifieke marketing automation software willen we meer gepersonaliseerde marketing trajecten bij onze klanten mogelijk maken,” zegt Tetiana Romachenko. “Wil je een consument overhalen om interesse voor je merk te betonen, dan moet je deze online op het juiste moment, met de juiste boodschap en in de juiste context weten te bereiken. Met de juiste kennis, inzichten en tools kan je hiermee als marketeer met hetzelfde budget veel meer resultaat bereiken."

De toegenomen vraag van klanten om hen te begeleiden op het vlak van online marketing zien ze bij AddRetail als een kans en een logische versterking van hun digitaal departement. Na creatie en productie van digitale assests en de ontwikkeling van digitale content, zetten ze nu de stap naar digitale marketing efficiency en effectiveness.