Adele zingt valse noot voor GVA dankzij De Vloer

Met een nieuwe campagne voor Gazet van Antwerpen is De Vloer bezig aan z’n tweede nummer voor de krant. Met verhalen over o.a. TikTok-tips bij de Antwerpse politie en werkloosheid dankzij KV Mechelen.
Dat Adele plots geviseerd wordt, is trouwens geheel haar eigen schuld. Waarom? Dat ontdek je op gva.be.
Of hieronder.
Credits
Client: Gazet van Antwerpen.
Contacts: Annelies Paredaens, Eddy Vleminx
Agency: De Vloer
Creative Director: Geert Verdonck, Johan Roelandt
Creative Team: Matthias De Smet & Ivo Mertens
Account team: Lien Dons, Tom Eilers
Design: Tom De Vriendt
Strategic Director: Dorien Mathijssen
Head of Operations & Production: Marcia Van Camp
Production: MAKE
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]