Adele zingt valse noot voor GVA dankzij De Vloer

Met een nieuwe campagne voor Gazet van Antwerpen is De Vloer bezig aan z’n tweede nummer voor de krant. Met verhalen over o.a. TikTok-tips bij de Antwerpse politie en werkloosheid dankzij KV Mechelen.
Dat Adele plots geviseerd wordt, is trouwens geheel haar eigen schuld. Waarom? Dat ontdek je op gva.be.
Of hieronder.

Credits
Client: Gazet van Antwerpen.
Contacts: Annelies Paredaens, Eddy Vleminx
Agency: De Vloer
Creative Director: Geert Verdonck, Johan Roelandt
Creative Team: Matthias De Smet & Ivo Mertens
Account team: Lien Dons, Tom Eilers
Design: Tom De Vriendt
Strategic Director: Dorien Mathijssen
Head of Operations & Production: Marcia Van Camp
Production: MAKE

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






