Ademar gaat wetenschappelijke toer op

EOS

Media / News

EOS
IP Pers
 staat al jaren in voor de reclamewerving voor het wetenschappelijke magazine EOS, uitgegeven door Cascade. Vanaf nu wordt de scope uitgebreid en zal Ademar instaan voor de werving van adverteerders m.b.t. recruteringscommunicatie, employer branding en communicatie voor opleidingen en wetenschappelijke instellingen. EOS biedt de ideale context voor dit type adverteerders. Het wordt steeds moeilijker voor werkgevers om de juiste profielen te vinden, onder meer door de specialisatie in de wetenschap en de technologische evoluties. Het communicatieplatform van EOS is een zeer geschikt medium om deze witte raven te bereiken, de lezers zijn uitzonderlijk hooggeschoold (CIM 2014-2015) en hebben vanzelfsprekend een sterke interesse in wetenschap en technologie.

De kinderen van deze lezers krijgen wetenschap en technologie mee van thuis uit en zijn dus een mooie doelgroep voor hogescholen en universiteiten om studenten aan te trekken. Dat adolescenten EOS thuis meelezen, blijkt uit de selectiviteit op de doelgroep 15-tot 24 jarigen (CIM 2014-2015).