Adfactor lanceert Belgisch influencernetwerk

Communication / News

friends using smartphones to take photos of food.Het Nederlandse Adfactor breidt uit naar België. In samenwerking met Belgische influencers creëert Adfactor België branded content en de innovatieve display formaten zorgen ervoor dat adverteerders gericht in contact komen met hun doelgroep. Adfactor heeft een netwerk van ruim 70 Belgische titels, aanvullend op het bestaande Nederlands netwerk voor display advertising met targeting op de Belgische doelgroep. Op die manier biedt het bureau een sterk totaalpakket aan adverteerders. Jasper Oelers van Adfactor België: “We helpen merken met branded content campagnes door het inzetten van invloedrijke Belgische bloggers en online magazines. Ook concepting, fanmarketing en display advertising via ons Nederlandse netwerk, getarget op Belgische bezoekers, behoort tot de mogelijkheden."

Jasper Oelers, agency director Adfactor

Jasper Oelers, agency director Adfactor

Door het aanbieden van een breed scala aan diensten is Adfactor België een one stop shop voor merken die met branded content online hun doelgroep willen bereiken. Meerdere merken waaronder Philips, Pepsico en Coty hebben nu al Adfactor België ingezet voor online samenwerkingen.