Adform krijgt loon naar werken

Adform integreerde recent MobilePremium en lanceerde een eigen vCPM algorithm. In de lijst van data management platforms klasseert Forrester Research de Audience Base DMP van Adform als 'strong performer' in de recent gepubliceerde The Forrester Wave. En ook bij de omnichannel demand-side platforms werd Adform opgenomen als 'strong performer'.
De Online Professional Publishers’ Association Belgium (OPPAb) en leden De Persgroep Publishing, IPM, Les Editions de L’Avenir, Mediahuis, Rossel en Roularta Media Group lanceerden op 24 april MobilePremium, de eerste premium private marketplace voor mobiele advertenties met het grootste bereik in België. MobilePremium is ook beschikbaar via Adform DSP (Sharethrough SSP). En Adform lanceerde intussen een eigen vCPM algorithm op Adform DSP, zoals aangekondigd via een webinar. Met dat algoritme gebruikt Adform DSP machine learning om viewable impressions te optimaliseren.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]