Adform krijgt zegen van PwC

Awards / Communication / News

Adform sleepte een PwC-validatie in de wacht. PwC bevestigt hiermee dat Adform als onafhankelijk en geïntegreerd reclameplatform moderne marketeers voorziet van transparante en efficiënte tools. In mei 2020 werd de digitale reclame-industrie opgeschrikt door een uitgebreid tweejarig onderzoeksproject, geïnitieerd door de ISBA en AOP (in het Verenigd Koninkrijk). Het onderzoek, dat werd uitgevoerd door PwC, voerde een uitgebreid onderzoek uit dat de digitale toeleveringsketen in kaart bracht. Het rapport vond dat een gemiddelde van 49% van de adverteerders-advertentie-uitgaven nooit de uitgevers heeft bereikt, waarbij 15% in een ³"onbekende delta³" valt.

Dit illustreert een jarenlange kritiek op de complexe en gefragmenteerde programmatische industrie, waar een gebrek aan standaarden aanzienlijke zakelijke gevolgen heeft voor zowel adverteerders als uitgevers. Als blijvend onderdeel van Adforms focus op transparantie en betrokkenheid bij het leveren van toonaangevende oplossingen voor de sector, vroeg het senior management van het bedrijf aan hetzelfde PwC-team om een uitgebreide test uit te voeren van Adforms recentelijk uitgebrachte Adform FLOW-platform. Met positief resultaat...