Adforum PHNX Awards open voor inzendingen

Awards / News

De PHNX Awards, een van de meest ongebruikelijke competities in het prijzenlandschap, heeft al meer dan 700 juryleden aangetrokken. Inschrijven voor de AdForum PHNX Awards 2022 kan tot 1 mei, met een unieke twist: de eerste inschrijving is gratis, met een latere vergoeding van 150 euro per inzending, enkel als het werk op de shortlist komt.
Het andere unieke aspect van de PHNX Awards is de jury. In tegenstelling tot alle andere wedstrijden staat de PHNX open voor juryleden uit alle aspecten van de reclame: niet alleen creatieven, maar ook marketeers, strategen, bureauleiders, consultants en journalisten. Het is een van de meest diverse jury's in onze branche, zo luidt het.

Juryleden schrijven zich in om deel te nemen en na een validatieproces kunnen ze via een online platform hun stem uitbrengen op het werk. Tot nu toe hebben meer dan 700 mensen uit de reclame- en designwereld zich aangemeld om te stemmen. Binnen deze verbazingwekkende selectie van talenten vinden we de leiders van prestigieuze bureaus, senior creatieven, copywriters, art directors, planners en strategen - maar ook creatieve denkers van prestigieuze merken als JPMorgan Chase, Google, Meta en Twitch, naast vooraanstaande journalisten uit de vakpers en pitch consultants uit AdForum's community.

Bekijk de volledige jury en/of schrijf je hier in.

De shortlist wordt op 16 mei bekendgemaakt en op 16 juni is er een online feest. AdForum lanceerde de PHNX Awards tijdens de lockdown in 2020 als een manier om onze industrie te steunen en te bewijzen dat niets creativiteit kan tegenhouden. Oorspronkelijk was het een eenmalige prijs, maar het succes ervan heeft geleid tot de oprichting van een nieuwe speler in het wereldwijde prijzenlandschap.

Meer details vindt u hier