AdForum prijst Better With Pepsi tot meest bekroonde reclamecampagne van 2022

AdForum lanceert het Business Creative Report: een ranglijst van 's werelds meest bekroonde reclamecampagnes. Het eerste rapport werd gelanceerd in samenwerking met Kantar Media. Er worden telkens 9 categorieën onder de loep genomen: Automotive, Entertainment & Leisure, Finance, Food & Beverages, Health & Beauty, Luxury, Retail, Technology en Transport & Tourism.
Het rapport van dit jaar is gebaseerd op de resultaten van meer dan 40 awarduitreikingen, zoals Cannes Lions, de Epica Awards, D&D, The One Show, Eurobest en meer. Het bevat ook een aantal lokale prijzen, waaronder de Creative Belgium Awards van ons land.
Een van de belangrijkste bevindingen van dit eerste rapport is dat de meest bekroonde campagne ter wereld van 2022 een printcampagne was, en dat in een digitaal tijdperk: 'Better With Pepsi' van Alma. Hoewel sociale media de bekendheid ervan hielpen verspreiden, dankte het zijn visuele flair aan de vaardigheden van een origami-artiest.
Bekijk het volledige rapport hier.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]