AdForum lanceert het Business Creative Report: een ranglijst van 's werelds meest bekroonde reclamecampagnes. Het eerste rapport werd gelanceerd in samenwerking met Kantar Media. Er worden telkens 9 categorieën onder de loep genomen: Automotive, Entertainment & Leisure, Finance, Food & Beverages, Health & Beauty, Luxury, Retail, Technology en Transport & Tourism.
Het rapport van dit jaar is gebaseerd op de resultaten van meer dan 40 awarduitreikingen, zoals Cannes Lions, de Epica Awards, D&D, The One Show, Eurobest en meer. Het bevat ook een aantal lokale prijzen, waaronder de Creative Belgium Awards van ons land.
Een van de belangrijkste bevindingen van dit eerste rapport is dat de meest bekroonde campagne ter wereld van 2022 een printcampagne was, en dat in een digitaal tijdperk: 'Better With Pepsi' van Alma. Hoewel sociale media de bekendheid ervan hielpen verspreiden, dankte het zijn visuele flair aan de vaardigheden van een origami-artiest.
Bekijk het volledige rapport hier.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]