Adidas Club Originals viert creativiteit met MediaCom

Cultuur wordt niet gevormd of bepaald door individuen. Cultuur wordt gecreëerd als een collectieve inspanning, uit vele subculturen die samenkomen, over een lange periode. Adidas Club Originals viert creativiteit in de werelden van muziek, kunst, stijl en beweging. Een nieuwe campagne besteedt aandacht aan talenten die grenzen doorbreken om een nieuwe generatie van toekomstgerichte creatieve geesten te inspireren.
De visie van MediaCom Creative Futures, het creatieve department binnen het mediabureau MediaCom, was om niet zelf een campagne te creëren, maar om een lokale campagne te cureren die de essentie van vrije denkers, cultuurmakers en vernieuwers in België belichamen. Met dit in gedachte werkte het bureau samen met Tonya Mas, een jonge merkeigenaar en influencer, om een campagne te ontwikkelen die een gemeenschap van pioniers verenigt en waarbij hun unieke talenten en perspectieven in elk aspect van de campagne worden geïntegreerd.
De diverse Club Originals pioneers wiens artistieke vaardigheden bijdroegen aan de campagne:
- Raia Maria Laura: Een uitzonderlijke fotografe die op prachtige wijze de essentie van adidas Club Originals vastlegt, en daarmee de visie tot leven brengt. Ze maakte niet alléén deel uit van de campagne, maar heeft ook de lokale campagnebeelden gemaakt.
- Bao-An: Een visionaire evenementenorganisator die de talenten van Aziatische artiesten en muziek op indrukwekkende wijze belicht, en zo een levendige touch aan de campagne toevoegt.
- Zoey Hasselbank: Een getalenteerde DJ gespecialiseerd in hiphop, die haar unieke stijl toevoegt aan de mix en de campagne doet bruisen van energie.
- Chuki Beats: Een getalenteerde muzikant en hiphopproducer, bekend om het verleggen van grenzen en zijn innovatieve benadering van muziek.
- Kanessa: Een opmerkelijke danser en choreograaf gespecialiseerd in Afro House en Afro-fusion, die met haar betoverende moves de geest van de campagne belichaamt.
- Faisal: Een gerenommeerde DJ en producer, bekend om zijn naadloze mixen en aanstekelijk enthousiasme dat een vonk van opwinding toevoegt.
De Adidas Club Originals outdoor campagne heeft de straten, stations en winkelcentra van Antwerpen en Brussel veroverd en deze bruisende steden gevuld met een onstuitbare golf van creatieve inspiratie. Op de enfntsterribles.com website zijn er interviews en behind-the-scenes beelden met de verschillende club-leden terug te vinden.
Credits:
Client: adidas, Chiara Boeren & Frank Basters
Media: MediaCom
Outdoor: Outsight
Creative: MediaCom Creative Futures
Connections Planner: Yco Van Nieuwenhove
Client Lead: Tim Vanacker
Head of Creative Futures: Nicolas Robeet
Strategic Director: Jehtro Calomme
Creative Direction: Tonya Mas
Executive Producer: Denis Leroy
Producer: Yasmina Ben Ziane
Photography: Raia Maria Laura
Graphic design: Margaux D’Herckers
Media partners: Mediafield, Blow Up, Urban Media, JCDecaux, Clear Channel, Lijncom, Mobilad, Enftns Terribles
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]