Iedereen heeft zijn eigen redenen om te lopen. En ‘snel’ kan voor elke hardloper iets anders betekenen. Snel is persoonlijk. Dat is het uitgangspunt van de nieuwste wereldwijde hardloopcampagne van Adidas, ‘Faster than’, bedacht door TBWA Neboko. De campagne herformuleert het begrip ‘snel’, met in de hoofdrol een mix van bekende lopers, elk met hun eigen kijk op hardlopen en op wat snel voor hen betekent. Onder de lopers: Martinus Evans, Noah Lyles, Ellie Lacey en Kathrine Switzer. ‘Faster than’ loopt via de traditionele media, digitaal, social media, product branding en in-store activations.
https://www.youtube.com/watch?v=4H9hbmbsdUk
https://www.youtube.com/watch?v=QzeNc-FeNLo
https://www.youtube.com/watch?v=2qB69N8pJns
Credits
Client: Adidas Running
Agency: TBWA\NEBOKO
Production: Anonymous Content
Director: Daniel Kaufman
Media: Mediacom
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]