Iedereen heeft zijn eigen redenen om te lopen. En ‘snel’ kan voor elke hardloper iets anders betekenen. Snel is persoonlijk. Dat is het uitgangspunt van de nieuwste wereldwijde hardloopcampagne van Adidas, ‘Faster than’, bedacht door TBWA Neboko. De campagne herformuleert het begrip ‘snel’, met in de hoofdrol een mix van bekende lopers, elk met hun eigen kijk op hardlopen en op wat snel voor hen betekent. Onder de lopers: Martinus Evans, Noah Lyles, Ellie Lacey en Kathrine Switzer. ‘Faster than’ loopt via de traditionele media, digitaal, social media, product branding en in-store activations.
https://www.youtube.com/watch?v=4H9hbmbsdUk
https://www.youtube.com/watch?v=QzeNc-FeNLo
https://www.youtube.com/watch?v=2qB69N8pJns
Credits
Client: Adidas Running
Agency: TBWA\NEBOKO
Production: Anonymous Content
Director: Daniel Kaufman
Media: Mediacom
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]