Iedereen heeft zijn eigen redenen om te lopen. En ‘snel’ kan voor elke hardloper iets anders betekenen. Snel is persoonlijk. Dat is het uitgangspunt van de nieuwste wereldwijde hardloopcampagne van Adidas, ‘Faster than’, bedacht door TBWA Neboko. De campagne herformuleert het begrip ‘snel’, met in de hoofdrol een mix van bekende lopers, elk met hun eigen kijk op hardlopen en op wat snel voor hen betekent. Onder de lopers: Martinus Evans, Noah Lyles, Ellie Lacey en Kathrine Switzer. ‘Faster than’ loopt via de traditionele media, digitaal, social media, product branding en in-store activations.
https://www.youtube.com/watch?v=4H9hbmbsdUk
https://www.youtube.com/watch?v=QzeNc-FeNLo
https://www.youtube.com/watch?v=2qB69N8pJns
Credits
Client: Adidas Running
Agency: TBWA\NEBOKO
Production: Anonymous Content
Director: Daniel Kaufman
Media: Mediacom
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]