Adidas zoekt uw ‘sneller dan’

Crea / News

Iedereen heeft zijn eigen redenen om te lopen. En ‘snel’ kan voor elke hardloper iets anders betekenen. Snel is persoonlijk. Dat is het uitgangspunt van de nieuwste wereldwijde hardloopcampagne van Adidas, ‘Faster than’, bedacht door TBWA Neboko. De campagne herformuleert het begrip ‘snel’, met in de hoofdrol een mix van bekende lopers, elk met hun eigen kijk op hardlopen en op wat snel voor hen betekent. Onder de lopers: Martinus Evans, Noah Lyles, Ellie Lacey en Kathrine Switzer‘Faster than’ loopt via de traditionele media, digitaal, social media, product branding en in-store activations. 

https://www.youtube.com/watch?v=4H9hbmbsdUk

https://www.youtube.com/watch?v=QzeNc-FeNLo

https://www.youtube.com/watch?v=2qB69N8pJns

Credits
Client: Adidas Running
Agency: TBWA\NEBOKO
Production: Anonymous Content
Director: Daniel Kaufman
Media: Mediacom