Adobe houdt op maandag 5 november het Adobe Symposium 2018 in de John Cruijff Arena in Amsterdam. Tijdens Adobe Symposium komen marketingprofessionals samen om te luisteren naar inspirerende cases. Ze horen de verhalen achter de merken die zich bezighouden met onderwerpen zoals klantwerving, customer intelligence, personalisatie, commerce en AI. Ook krijgen ze inzicht in de laatste ontwikkelingen van Adobe Experience Cloud. Symposium 2018 staat geheel in het teken van experience businesses. Verschillende experts van organisaties zoals Eurail, Simpel, Loyalis, Sky, Elsevier, Aviva en Bever delen hun inzichten en ervaringen met het optimaliseren van de klantbeleving. Meer informatie over de volledige agenda en inschrijvingen vindt u op de website van het evenement.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]