Adobe houdt op maandag 5 november het Adobe Symposium 2018 in de John Cruijff Arena in Amsterdam. Tijdens Adobe Symposium komen marketingprofessionals samen om te luisteren naar inspirerende cases. Ze horen de verhalen achter de merken die zich bezighouden met onderwerpen zoals klantwerving, customer intelligence, personalisatie, commerce en AI. Ook krijgen ze inzicht in de laatste ontwikkelingen van Adobe Experience Cloud. Symposium 2018 staat geheel in het teken van experience businesses. Verschillende experts van organisaties zoals Eurail, Simpel, Loyalis, Sky, Elsevier, Aviva en Bever delen hun inzichten en ervaringen met het optimaliseren van de klantbeleving. Meer informatie over de volledige agenda en inschrijvingen vindt u op de website van het evenement.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]