Adobe heeft de resultaten van het Digital Index Online Shopping Prediction 2015 bekendgemaakt. Een van de grootste voorspelling is dat in de maand november en december twintig procent van de totale online omzet gerealiseerd zal worden. Daarnaast verwacht Adobe ook een piek in online aankopen voor de feestdagen. In ons land zouden de aankopen op 14 december, de drukste dag voor de online aankopen, pieken tot maar liefst 81 miljoen euro. Daarnaast wordt verwacht dat het totale aantal kerstaankopen in ons land goed zou zijn voor zo’n 2,74 miljard euro, een groei van vier procent ten opzichte van 2014. De gemiddelde uitgave per persoon op de piekdag wordt geschat op 8,57.
De voorspellingen zijn gebaseerd op een analyse van 55 miljoen bestellingen en anonieme data van meer dan een biljoen bezoeken van 4500 websites van retailers afgelopen zeven jaar. Door de omvang van de verzamelde data heeft Adobe de afgelopen jaren de online uitgaven van consumenten op Thanksgiving Day en Cyber Monday in de VS tot op twee procent nauwkeurig voorspeld. Dit is de meest accurate voorspelling binnen de industrie. Een afzonderlijk onderzoek van meer dan 400 consumenten per land werd uitgevoerd in de VS, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk, Australië, China en Singapore.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]