Ads & Data Brand Studio lanceert eerste HIERO-campagne met Mathieu Gijbels

Crea / News

Het Belang van Limburg, Made in Limburg en Ads & Data lanceren HIERO, een nieuw initiatief dat bedrijven uit Limburg op een bijzondere manier belicht. HIERO biedt bedrijven de mogelijkheid om zich als civic leader  te positioneren. Het bedrijf Mathieu Gijbels kreeg als eerste Limburgse partner de kans om te tonen hoe ze hun maatschappelijke rol vervullen.  
 
Waarom kozen we voor de naam HIERO? Simpel, ‘Hier’ verwijst uiteraard naar lokaal. En wie HIERO zegt, hoort hero, het Engelse woord voor held. Dat is precies waar dit project over gaat: lokale helden, bedrijven die net als Het Belang van Limburg en Made in Limburg hun maatschappelijke leidersrol hoog in het vaandel dragen en zich inzetten voor de Limburgse samenleving. 

Het format HIERO wil die bedrijven op een specifieke manier in de schijnwerpers zetten. “Geen promopraatjes voor producten of diensten, maar échte verhalen over hun inzet voor de maatschappij. Verhalen die vaak onderbelicht blijven, maar cruciaal zijn in deze tijd. Het gaat om bedrijven die zich inzetten voor duurzame doelen – de hippe term is SDG’s, social development goals – zoals armoedebestrijding, gezondheid, kwaliteitsonderwijs, gelijkheid, en meer. Bedrijven die laten zien hoe zij initiatief nemen en actief bijdragen aan een beter, mooier Limburg,” zegt Indra Dewitte, hoofdredacteur van Het Belang van Limburg. 

Bij elk partnership primeert de DNA-match tussen het bedrijf en de waarden van de lezers van Het Belang van Limburg. Een unieke relevantie voor de betrokken lezers is een absolute voorwaarde. HIERO biedt dan ook enkel content van geselecteerde, Limburgse partners aan op maat van de lezers van Het Belang van Limburg en Made in Limburg. Met de passie van een uitgever zetten de native content experts van Ads & Data Brand Studio de boodschap van een bedrijf in Limburg om in een boeiend native contentverhaal dat perfect aansluit bij de journalistieke inhoud. 

“Civic leaders streven naar positieve verandering en vooruitgang in hun buurt. Daarom willen we hen, vanuit Het Belang van Limburg en Made in Limburg, een platform met premium posities aanbieden onder het native label HIERO. Een label dat niet alleen op het lokale aspect van een bedrijf wijst, maar ook op de maatschappelijke relevantie ervan in Limburg. Op deze manier wil Ads & Data in de eerste plaats voor een unieke connectie zorgen tussen bedrijven en consumenten uit Limburg,” zegt Els Vercauteren, director brand studio Ads & Data.

De eerste partner, Mathieu Gijbels, is een bouwbedrijf met stevige Limburgse roots waar het niet enkel draait om het realiseren van duurzame en efficiënte gebouwen. Het bedrijf wil actief bijdragen aan het creëren van een sterke samenleving waarin iedereen kansen krijgt en groeit. Een inspirerende visie waarmee ze een voorbeeld wil zijn voor anderen en waardoor ze dus de perfecte match zijn voor ons HIERO-initiatief.