De Kerststerren van Bol.com en Ads & Data Brand Studio halen, dankzij een doorgedreven samenwerking met Billie Magazine, de weekendbijlage van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg, de shortlist van de Native Advertising Awards in de categorie Best Use of Print. De Native Advertising Awards zijn een wereldwijde erkenning voor Native Advertising. De campagne is een strategisch uitgebalanceerde opbouw richting Kerstmis ’22. De uitreiking is voorzien op 10 mei via een Digital Award Show.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]