Ads & Data Brand Studio shortlisted voor de Native Advertising Awards

De Kerststerren van Bol.com en Ads & Data Brand Studio halen, dankzij een doorgedreven samenwerking met Billie Magazine, de weekendbijlage van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg, de shortlist van de Native Advertising Awards in de categorie Best Use of Print. De Native Advertising Awards zijn een wereldwijde erkenning voor Native Advertising. De campagne is een strategisch uitgebalanceerde opbouw richting Kerstmis ’22. De uitreiking is voorzien op 10 mei via een Digital Award Show.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]