De Kerststerren van Bol.com en Ads & Data Brand Studio halen, dankzij een doorgedreven samenwerking met Billie Magazine, de weekendbijlage van Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg, de shortlist van de Native Advertising Awards in de categorie Best Use of Print. De Native Advertising Awards zijn een wereldwijde erkenning voor Native Advertising. De campagne is een strategisch uitgebalanceerde opbouw richting Kerstmis ’22. De uitreiking is voorzien op 10 mei via een Digital Award Show.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]