AdSomeNoise geeft altijd het juiste cadeau met de museumpas

Crea / News

De feestdagen komen eraan en daarmee start ook de zoektocht naar hét perfecte cadeau. Da’s makkelijker gezegd dan gedaan… Iedereen heeft weleens een fout cadeau gegeven en herinnert zich nog de ongemakkelijke stilte en geforceerde glimlach die hiermee gepaard ging.

MuseumPASSmusées en vaste communicatiepartner AdSomeNoise tonen in hun eindejaarscampagne alvast eerst hoe het niét moet en gaan all-in op awkward cadeaus. Zo schotelen ze de meest absurde geschenken voor. Wat dacht je van een gigantisch barokschilderij van Rubens dat met de grootste moeite binnengesjouwd wordt in de woonkamer? Of een authentieke tank uit de Tweede Wereldoorlog die een ware ravage achterlaat?

Maar met de museumpas geef je wél altijd het juiste cadeau. Zo pak je een jaar lang uit met meer dan 250 musea, vol beleving. Van verrassende uitstapjes tot spannende expo’s.

Achter elk laagje inpakpapier schuilt een nieuwe ontdekking. Van de indrukwekkende dieren in het AfricaMuseum tot Ensors mystieke werken in Mu.ZEE. Van de bolides in autoworld tot Magritte… En da’s slechts een kleine greep van wat de museumpas te bieden heeft.

De campagne wordt breed uitgerold via verschillende mediakanalen waaronder TV, radio, abribus, print ads, online video, display en social. Zodat iedereen eindelijk eens het juiste cadeau kan geven! Graag gedaan.

CREDITS:

Client: museumPASSmusées / Publiq
Client contact: Erika T'Jaeckx, Anne-Sofie Vandersmissen, Tom Peeters, Frederik Welslau
Agency: AdSomeNoise
Client Director: Jonas Moors
Creative Director: Gert Pauwels
Project Manager: Orly Vandelanotte
Concept & Creation: Tijl Verbruggen, Wout Dujardin, Adriaan Van den Hoof
Copywriting: Wout Dujardin
Production: Amèl Amri, Louis Havet, Erwin Herremans, Anneleen Vaes, Tine Poelman, Tijl Verbruggen
TVC production: Moose-Stache
Radio production: Het Geluidshuis